משדרגים את האתר שלכם? אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה

תגידו, שאלתם את עצמכם פעם האם יש לכם צורך לחדש את האתר שלכם?

מתי בפעם האחרונה באמת עברתם על כל פרט ופרט באתר, שיניתם? הוספתם? רעננתם בדברים חדשים? שלא נדבר על עיצוב חדש ועדכני…

 

כל היתרונות והחשיבות באתר אינטרנט, שהוא הנכס הדיגיטלי הטוב ביותר שקיים, לא יבואו לידי ביטוי ולא יביאו לכם תוצאות אם האתר שלכם מיושן וכזה שלא נגעו בו שנים.

נשמע לכם מסובך? אתם לא יודעים מה צריך לעשות ואיך להתחיל?

בכל מאמר אציין מספר נקודות חשובות ומשמעותיות, שאם תעברו עליהן ותענו בעצמכם על השאלות שאציין במאמר, תבינו עד כמה האתר שלכם זקוק לשיפוץ ולחידוש הזה ובהקדם.

תחילה, כדי להבין באיזה מצב האתר שלכם, עליכם לשאול את עצמכם: ״מתי לאחרונה ביקרתי באתר שלי? האם עברתי על כל העמודים? בדקתי שאין תקלות כלשהן?״

אם לא עשיתם את זה כבר הרבה זמן, אני ממליץ לכם מיד בסיום המאמר להכנס לאתר שלכם, לגלוש בו ולחשוב שאתם בעצמכם הלקוחות שאתם מחפשים, או אותם אנשים שמבקרים באתר שלכם ולנסות להסתכל מנקודת המבט שלהם, מה הם חושבים על האתר בו הם נמצאים כרגע.

אם חווית הגלישה באתר שלכם לא היה נעימה ונוחה עבורכם – אתם בהחלט בבעיה, אך אל תדאגו, אפשר לתקן את זה על ידי ביצוע כמה שלבים. אם אחרי כמה דקות של גלישה באתר שלכם הרגשתם שהחוויה נוחה ונעימה ושהכל כשורה – מעולה! אתם בדרך הנכונה.

 

 

יאללה, בואו נמשיך.

אז אחרי שגלשתם באתר שלכם ופחות נהנתם ממה שאתם רואים, השלב הבא הוא לרשום לעצמכם בנקודות מהם הדברים הראשונים שהייתם משנים באתר שלכם. לרוב זה יבוא לידי ביטוי במסך הפתיחה של האתר (החלק החשוב ביותר!) אולי התמונה לא מעודכנת או שלא נראית טוב, הטקסט פחות רלוונטי ועוד.

שנית, עברו על כל הטקסטים באתר, בדקו שגיאות, אותיות מיותרות שבורחות מדי פעם, גודל פונט וניראות בכל המסכים. חשוב מאוד לדאוג לרספונסיביות ועל הנושא הזה ארשום מאמר נרחב בנפרד.

סיימתם את השלב הזה? מעולה! עכשיו עברו לעמודים הפנימיים באתר ובדיוק כמו בדף הבית שלכם, וודאו שגם בשאר העמודים הטקסטים נכונים וללא שגיאות, שהתמונות לא מפוקסלות או לא נטענות כלל.

אם עברתם על כל העמודים של האתר ומצאתם תקלות ודברים שיש לתקן, זה השלב ללכת אל מאחורי הקלעים, לעריכת העמודים ולהתחיל לעבוד על התיקונים.

שימו לב! אם אינכם מבינים או יודעים מה עליכם לעשות ואיך לתקן, יש לפנות לאנשי מקצוע מתחום שדרוג ובניית אתרים והשאירו להם את העבודה. עדיף שתשלמו סכום סביר על תיקונים קטנים מאשר מצב בו תהפכו לגמרי את האתר ולא תדעו איך לצאת מהמצב.

 

עד פה השלב ההתחלתי בתהליך שדרוג האתר שלכם בעצמכם.

אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס בתחתית העמוד או ליצור קשר בכל הדרכים העומדות לרשותכם ואנו כמובן נחזור אליכם בהקדם.

 

 

 

למאמרים נוספים:

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם